דיני חוזים ותאגידים

מחפשים עורך דין ונוטריון להכנת דיני חוזים ותאגידים?


מחפשים עורך דין? מעוניינים בהכנת דיני חוזים ותאגידים ולא בטוחים מהו ההליך? לנו ב במשרדה של אירנה שטרן עו”ד ונוטריון, יש את הפתרון המושלם! משרדינו מציע שורה של עורכי דין ושירותים נוטריונים מהטובים בשוק שישמחו לסייע בכל דבר שתצטרכו ולתת לכם מענה מא’ ועד ת’ כל הדרך עד להשגת רצונכם בדרך הקלה והנוחה שאפשרית.

הזכירו לי מהו עורך דין נוטריון?

נוטריון הוא עורך דין שהוסמך על ידי משרד המשפטים לאמת, לאשר ולערוך מסמכים משפטיים מסוימים הדורשים פעולות אלה מצד נוטריון בלבד, על פי החוק. לדוגמה, נוטריון יוכל לאמת הסכם ממון בין בני זוג, לאשר תצהיר ששונה, לאשר נכונות של מסמכים ועוד.

בעת בחירת משרד, חשוב שתבחרו במשרד מוכר, בעל המלצות, כזה שאתם סומכים שיעשה עבודה הגונה וטובה. עורך הדין נחשף לחייכם הפרטיים בצורה המתעמקת ביותר. הוא איש הסוד שלכם, זה שרואה בראש ובראשונה את חשיבותכם ואת מטרתכם. בבחירתכם ב במשרדה של אירנה שטרן עו”ד ונוטריון תוכלו להות בטוחים שבחרתם במשרד הגון ומקצועי, כזה המציע שירותים מרובים בשפה העברית והן בשפה הרוסית ופונה לקהל יעד מגוון. עורכי הדין המוסמכים והמקצועיים, ישמחו לעמוד לצידכם בכל אשר תצטרכו.

דיני חוזים ותאגידים: לפעול בדרך הקלה ביותר!

בין אם אתם צריכים להגיש תביעה, בין אם החלטתם להתגרש ואף אם רציתם פשוט לערוך חוזה מסוים, משרדנו מציע לכם את השירות שתצטרכו בדרך המקצועית והבטוחה ביותר. נציע לכם שירות הגון, אוזן קשבת ושורה של עורכי דין מקצועיים.

כשמדובר בקהל הלקוחות שלנו- טובתכם תמיד נמצאת במרכז

כשלקוח מגיע למשרדנו, הוא יכול להיות בטוח כי הוא נכנס למקום הבטוח שלו. מקום בו לא ישפטו אותו אלא להפך, תמיד ינהגו בו בהקשבה, החלה ועזרה.

אנחנו מזמינים אתכם לצלצל אל משרדנו בכדי לשמוע פרטים נוספים, אנחנו סבורים כי לא משנה מה ההליך העומד לפניכם, נוכל לתת לכם מענה שיספק אתכם. באתרנו, תוכלו להמשיך ולהתרשם מהמשרד, לקרוא פרטים נוספים אודות פעילותו והתחומים הרחבים בהם מתעסק וכמובן תוכלו ליצור עמנו קשר ולהתחיל את ההליך העומד בפניכם בדרך בטוחה ונוחה מאי פעם, דרך מקצועית ומכילה שמבטיחה שתמיד תצאו מרוצים! צוות המשרד זמין בעבורכם לכל שאלה או התייעצות שרק תרצו לשאול.

צור קשר

לפרטים וקביעת פגישת יעוץ מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לייעץ לכם ולעמוד לשירותכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם